Andreas@feddit.dk to Sweden@lemmy.world · 3 年前Nu när vi har vandrat vidare till grönare betesmarker, är det dags att ta farväl till Herr Boll och välkomna en ny fredagsmaskot?feddit.dkimagemessage-square14fedilinkarrow-up140
arrow-up140imageNu när vi har vandrat vidare till grönare betesmarker, är det dags att ta farväl till Herr Boll och välkomna en ny fredagsmaskot?feddit.dkAndreas@feddit.dk to Sweden@lemmy.world · 3 年前message-square14fedilink
minus-squareNotInTheFace@lemmy.worldlinkfedilinkarrow-up6·edit-23 年前AI gör ändå ett dugligt jobb: https://i.imgur.com/0YmVYUd.png
minus-square0485@lemmy.worldMlinkfedilinkarrow-up6·3 年前Får ändå säga att det där är en stark första iteration!
minus-squareAndreas@feddit.dkOPlinkfedilinkarrow-up4·3 年前De här ser ännu bättre ut men AI-“konst” är inget jag vill stödja så jag vill hellre teckna den själv ¯\_(ツ)_/¯
minus-square0485@lemmy.worldMlinkfedilinkarrow-up5·edit-23 年前De där var riktigt fina! Om du kan teckna själv är du varm välkommen att gör det! Kanske till och med kan få en svensk lämmingdjur inbakat i community loggan?
AI gör ändå ett dugligt jobb: https://i.imgur.com/0YmVYUd.png
Får ändå säga att det där är en stark första iteration!
De här ser ännu bättre ut men AI-“konst” är inget jag vill stödja så jag vill hellre teckna den själv ¯\_(ツ)_/¯
De där var riktigt fina! Om du kan teckna själv är du varm välkommen att gör det! Kanske till och med kan få en svensk lämmingdjur inbakat i community loggan?