Andreas@feddit.dk to Sweden@lemmy.world · 3 年前Nu när vi har vandrat vidare till grönare betesmarker, är det dags att ta farväl till Herr Boll och välkomna en ny fredagsmaskot?feddit.dkimagemessage-square14fedilinkarrow-up140
arrow-up140imageNu när vi har vandrat vidare till grönare betesmarker, är det dags att ta farväl till Herr Boll och välkomna en ny fredagsmaskot?feddit.dkAndreas@feddit.dk to Sweden@lemmy.world · 3 年前message-square14fedilink
Fint valda ord 🥹