President_Pyrus@feddit.dkM to Feddit.dk@feddit.dk · vor 3 JahrenSå er /r/Denmark gået i sortfeddit.dkimagemessage-square11fedilinkarrow-up112
arrow-up112imageSå er /r/Denmark gået i sortfeddit.dkPresident_Pyrus@feddit.dkM to Feddit.dk@feddit.dk · vor 3 Jahrenmessage-square11fedilink
minus-squarePresident_Pyrus@feddit.dkOPMlinkfedilinkarrow-up3·vor 3 JahrenJa, det kommer nok til at blive en periode, hvor vi er nødt til at smide en afhængighed fra os. Jeg er sikker på at det ikke bliver nemt, men det bliver nok nemmere når vi ikke længere kan bruge tredjepartsapps.
Ja, det kommer nok til at blive en periode, hvor vi er nødt til at smide en afhængighed fra os. Jeg er sikker på at det ikke bliver nemt, men det bliver nok nemmere når vi ikke længere kan bruge tredjepartsapps.