sinnsykfinbart@lemmy.world to norge@lemmy.world · 1 年前Hvorfor vakuumpakker ikke vi kaffe som svenskene?lemmy.worldimagemessage-square13fedilinkarrow-up113file-text
arrow-up113imageHvorfor vakuumpakker ikke vi kaffe som svenskene?lemmy.worldsinnsykfinbart@lemmy.world to norge@lemmy.world · 1 年前message-square13fedilinkfile-text
Og er vel importert fra Sverige?