Inte chockerande men tråkigt ändå att Mullvads delägare ger miljoner till Örebropartiet. Vilka alternativ finns? Har lågt förtroende för Proton tyvärr.
Inte chockerande men tråkigt ändå att Mullvads delägare ger miljoner till Örebropartiet. Vilka alternativ finns? Har lågt förtroende för Proton tyvärr.
Nåt som heter Windscribe har fått många röster på AlternativeTo men har aldrig hört talas om det. Nån som har provat? Även Psiphon verkar populärt https://alternativeto.net/software/mullvad/?license=opensource